Voorjaarswandeling Dinkeldal en Zandbergen Losser 2 april 2023

Prikkel je zintuigen in het Dinkeldal en de Zandbergen tijdens de natuur voorjaarswandeling

Kom genieten van deze vernieuwde route  tijdens de voorjaarswandeling met natuurgidsen van IVN op 2 april 2023.

Zie, ruik, voel, hoor en proef de voorjaarsnatuur in het Dinkeldal en de Zandbergen. Geniet van het ontluikende voorjaar  en verwonder je over het gevarieerde landschap en de rijke historie van dit bijzondere erfgoed.

Praktische informatie:

• Tijdstip: zondag 2 april 2023 van 10:00 uur tot circa 12:30 uur.
  • Vertrek: om 10:00 uur vanaf het begin van parkeerplaats bij het zwembad Brilmansdennen, Bookholtlaan 11, Losser.
  • Afstand: ongeveer 5,3 km.
  • Doelgroep: Volwassenen en geïnteresseerde jongeren.
  • Deelnamekosten: €3 per persoon, leden van IVN gratis.
  • Let op: aanmelden is verplicht. Omdat deelname beperkt is, moet u zich opgeven via onderstaand formulier.
  • Het is raadzaam stevig schoeisel aan te trekken en rekening te houden met het weer.
  • De route is niet of minder geschikt voor rolstoelgebruikers of minder validen.

Deze wandeling wordt begeleid door IVN-natuurgidsen van IVN Oldenzaal-Losser e.o.

Aanmelden is niet meer mogelijk.

De route is ook te vinden in de IVN Routes app die je gratis op je mobiel kunt installeren, voor meer informatie klik hier.

Waar
Parkeerplaats Zwembad Brilmansdennen