Overig

IVN Noord-Groningen wint prijs met vlog

Noord Groningen 11 april 2024

Onze voorzitter Larry Gardiner had gelezen op de website van NOV.nl over de Nationale Vrijwilligersprijzen.

“De Nationale Vrijwilligersprijzen zijn er speciaal om vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties te waarderen en in het zonnetje te zetten. Doe mee en vertel wat je aangrijpt in jouw vrijwilligerswerk. Wat maakt wat je doet zo mooi? Vertel het ons in een vlog van 1 minuut!”

Niemand van het bestuur had ooit een vlog gemaakt maar met een workshop van het NOV is het toch gelukt eentje te maken met Johanna Klatter in een hoofdrol.

Daarnaast hebben we geprobeerd duidelijk te maken waarom natuureducatie belangrijk is:
Met onze activiteiten proberen we jong en oud enthousiast te maken voor de natuur.
Want wie eenmaal ziet hoe mooi en interessant de natuur is, die gaat er ook goed voor zorgen.
En zo hopen we de natuur te behouden, zodat niet alleen wij maar óók de generaties na ons kunnen genieten van de natuur.

En blijkbaar viel de vlog in goede aarde want we hebben er € 750,= mee gewonnen!

Klik hier voor alle ingestuurde vlogs: https://vrijwilligerswerk.nl/nationalevrijwilligersprijzennl/aanmeldingen/aanmeldingen+2024/default.aspx
Als je filtert op de categorie 04 Natuur/Milieu/Landschap (en dieren) krijg je alleen de ‘natuurvlogs’ te zien.