Speelbos ‘t Laer winterklaar gemaakt.

Weer een succesvolle werkdag in speelbos ‘t Laer.

Speelbos 't Laer

Inclusief het speelbosteam hadden we hulp van 28 enthousiaste vrijwilligers en twee kinderen. Hieronder waren een aantal vaste vrijwilligers die elk jaar, vaak twee keer, van de partij zijn, onder andere van het IVN. Daarnaast was de GAC er dit jaar met 16 man/vrouw en twee kinderen! Afgelopen week is er groot onderhoud gepleegd in het speelbos. Tevens zijn er nieuwe holle wegen gegraven. Er is toen met grote machines door het speelbos gereden. Die sporen hebben we vandaag weggewerkt. Er zijn voorts weer heel wat boompjes bijgeplant. Vaste prik elk jaar is het verwijderen van de herfstblaadjes uit de holle wegen. Als je dat met z’n allen doet dan is het zo gebeurd én nog heel gezellig ook. De volgende werkdag is op 10 maart tijdens NL Doet.

't Laer speelbos 06

't Laer speelbos 08