VeenmollenDe jeugdactiviteiten van
IVN De Ronde Venen & Uithoorn zijn in clubverband of als andere ‘losse’ activiteit.

Jeugdactiviteit in clubverband
De Veenmollen Uithoorn is de jeugdnatuurclub. De leden, de Veenmollen, zijn kinderen die wonen in de regio Uithoorn, de Kwakel en Amstelhoek en zijn geïnteresseerd in de natuur om hen heen. Ze ondernemen in clubverband verschillende activiteiten zoals bootje varen, bomen knotten, uilenballen pluizen en waterdiertjes bestuderen. Krijg een indruk van seizoen 2016/2017 met kennismaken in beeld. Meer informatie vind je via onderstaand overzicht.

Jeugd Activiteit
Veenmollen Jeugdnatuurclub Uithoorn
Peutertocht Andere activiteit
Natuurbeleving in De Groene Jonker
Slootjesdag Andere landelijke activiteit
Waterexcursie bij de sloot
Speurtocht Andere activiteit
Natuurbeleving in De Groene Jonker

Andere jeugdactiviteiten
Wil je niet in clubverband de natuur in, doe dan mee met andere jeugdactiviteiten. Zie voor het huidige aanbod het activiteitenschema. Alvast oriënteren? Bekijk dan het centrale informatieblad van andere jeugdactiviteiten met bovenstaand overzicht.