RaboClubSupport actie: stem op IVN Asten-Someren!

Asten-Someren 25 augustus 2023

Het is weer zover! Vanaf 4 september kunnen leden van de Rabobank stemmen op hun favoriete vereniging. Stem op IVN Natuurorganisatie en steun onze vereniging!

Maar let op; u vindt ons bij de verenigingen onder Asten als IVN Natuurorganisatie.

STEUN IVN – STEM OP IVN Natuurorganisatie!

IVN werkt aan natuureducatie en het verbeteren van natuur en biodiversiteit.

· Natuureducatie aan kinderen is één van de belangrijkste activiteiten van IVN.

· Voor ruim 3000 basisschoolleerlingen in Asten en Someren verzorgt IVN natuur educatie projecten.

· IVN organiseert tal van cursussen, lezingen en natuuractiviteiten voor volwassenen.

· IVN werkt in samenwerking met de gemeenten en natuurbeheerders aan behoud en verbetering van de natuur in onze omgeving.

Stem daarom met de Rabobank ClubSupport op ons!

Maar let op: U vindt IVN Asten-Someren onder de Astense verenigingen als IVN natuurorganisatie!

Inwoners van Someren, Deurne en de kerkdorpen moeten dus even onder Asten kijken waar ze IVN Natuurorganisatie aantreffen om hun stem op uit te brengen!

Op de pagina van het club overzicht staan alle deelnemende verenigingen vermeld. Mogelijk dient u nog de regio Peelland zuid te selecteren. U vind ons onder Asten.