Lid worden

IVN Rijk van Nijmegen telt momenteel ruim 600 leden! Velen zijn actief als vrijwilliger binnen een (of meer) van de werkgroepen of ter ondersteuning van het bestuur. Er zijn natuurgidsen, anderen maken natuurgerichte beschrijvingen van wandelingen en er worden cursussen gegeven. Een groep leden steekt hun handen uit de mouwen om bijzondere biotopen in stand te houden. Er wordt redactiewerk gedaan en deze site wordt beheerd.

Als je lid wordt van IVN Rijk van Nijmegen bieden wij jou:

IVN Rijk van Nijmegen is een actieve vereniging! Dit biedt de mogelijkheid om als vrijwilliger een bijdrage te leveren, bijvoorbeeld in één van onze werkgroepen, als bestuurslid of bij een kortdurend project. Als je hiervoor belangstelling hebt kan je dat bij je aanmelding aangeven, waarna we contact met je opnemen.

Via het Landelijk Bureau kan je je aanmelden als lid van IVN Rijk van Nijmegen. De jaarcontributie van een lidmaatschap is € 25,00.

Als je op hetzelfde adres woont als een IVN-lid, kun je je aanmelden als huisgenoot-lid. Het IVN magazine ‘Mens en Natuur’ en ons afdelingsblad ‘Bladsmoes’ ontvang je dan niet. De jaarcontributie van een huisgenoot-lidmaatschap is € 12,00.

Als ‘tastbaar’ welkom ontvangen nieuwe leden van onze afdeling één van onze wandelgidsen.