Hulp gevraagd…

Coördinator Werkgroep Jeugd (Vrijwilligersfunctie)

IVN Zutphen bestaat uit verschillende werkgroepen zoals de Landschapsonderhoudwerkgroep Venel, de werkgroep Excursies, de werkgroep Cursussen, de Documentatiewerkgroep, de Vlinderwerkgroep en de werkgroep Jeugd. De vrijwilligers van deze werkgroepen verrichten landschapsonderhoud, organiseren wandelingen, fietstochten, lezingen, cursussen en kinderactiviteiten en stellen ook soms wandel- en fietsroutes samen.

Met ingang van 2024 zoekt IVN Zutphen voor de Werkgroep Jeugd een nieuwe (duo-)coördinator. Om continuïteit te waarborgen heeft het de voorkeur om deze vacature met twee personen in te vullen.
De natuurgidsen van de werkgroep Jeugd brengen kinderen van 4-12 jaar op een speelse manier in contact met de natuur in hun eigen omgeving. Dit met behulp van een aantrekkelijk en gevarieerd, op de leeftijd gericht aanbod van binnen- en buitenschoolse natuuractiviteiten. Kijk hier voor het aanbod van jeugdactiviteiten.

Kinderen sjouwen met emmertjes water

Wat zijn je taken:

• Je bent contactpersoon voor de basisscholen, overige organisaties en gezinnen en verstrekt informatie over het aanbod van natuurlessen en overige activiteiten of het uitlenen van materiaal;
  • Je neemt aanvragen van activiteiten en lessen in behandeling en coördineert deze;
  • Je stelt samen met de duo-coördinator en andere gidsen van de werkgroep het aanbod van educatieve natuuractiviteiten voor kinderen samen en actualiseert deze met enige regelmaat;

Je beheert:

Overlegsituaties:
Wat vragen we van je:

Het is prettig wanneer je over de volgende eigenschappen beschikt

Meer informatie: