Dauwtrappen: een belevenis voor vroege vogels

Ook dit jaar nodigt IVN Zeewolde jullie van harte uit om op donderdagochtend 9 mei samen met ons te genieten van deze bijzondere activiteit! We verzamelen om 5:00 uur ‘s ochtends bij de Roode schuur, Dasselaarweg 29 in Zeewolde. Tussen 7.00 uur en 7.30 verwachten we hier weer terug te zijn. We zullen de ochtend starten met koffie, thee en wat lekkers erbij. Ondertussen beluisteren en bekijken wij de wakker wordende natuur. Vervolgens zullen wij tijdens een wandeling door de mooie natuur van Zeewolde genieten van de vroege ochtendzon, de stilte en de geuren en kleuren van de ontwakende natuur. Onze ervaren IVN-gidsen zullen onderweg vertellen over de flora en fauna in dit gebied en ook iets meer vertellen over het inmiddels 40-jarige Zeewolde. Dus, trek je wandelschoenen aan en meld je aan voor deze unieke ervaring.

De kosten voor deze activiteit zijn € 6,00 voor niet-leden en € 3,00 voor leden van IVN Zeewolde en voor kinderen (tm 12 jaar).

Inschrijven kan tot en met woensdag 8 mei (20.00 uur) via het volgende e-mailadres: activiteiten@ivn-zeewolde.nl . Graag met vermelding van het telefoonnummer waarop je in de ochtend van 9 mei bereikbaar bent.

Mocht je een verrekijker willen lenen, dan kun je dat bij opgave aangeven (we hebben er een aantal beschikbaar, dus wacht niet te lang)

We kijken ernaar uit om jullie te verwelkomen

09 mei 2024 - 05:00
donderdag 09 mei 2024 05:00