Verslag Europese nacht van de Vleermuis op 25 augustus 2017

Op 9 september laatste kans op een bezoek aan de vleermuisexpositie in de voormalige bibliotheek

Oost Achterhoek 7 september 2017

TIP/VVV NEEDE bestaat 100 jaar!
Reden om Tip/VVV nog eens extra te presenteren.
Op zaterdag 9 september a.s. wordt er een toeristische markt gehouden in de monumentale hessenboerderij “De Meijer”aan de Hessenweg in Neede.
Zoals velen van jullie wel weten is op de zolder van de voormalige bibliotheek de expositie “vleermuizen op zolder”gevestigd.
Ook wij zijn deze zaterdag open om bezoekers te ontvangen van 12uur/ 17 uur.
Vleermuisgidsen zullen u desgewenst rondleiden op de expositie en bestuursleden van de stichting De Kronenkamp kunnen U vertellen over de vorderingen van de ontwikkelingen op Natuurpark De Kronenkamp. Momenteel zijn de Stichting Vleermuizendorp Neede en het IVN Oost Achterhoek aan het onderzoeken welk gebouw op het terrein geschikt gemaakt kan worden om vleermuizen onderdak te bieden. Uiteraard is hier weer nieuws over te vertellen.
Voor de invulling van de jubileummarkt verwijzen we U graag naar de site van Tip/ VVV Neede.
We hopen u en vooral de jeugd op de vleermuizenexpositie te begroeten.

Anke Hollink