De Natuurgids – de moeite waard

Elsloo 11 december 2023

Informatie tijdschrift DE NATUURGIDS Limburg

Hierbij graag je aandacht voor het tijdschrift DE NATUURGIDS. De Natuurgids is een blad over Natuur, Cultuur, Milieu en Heem in Limburg en omstreken. Dit natuurblad wordt al ruim 60 jaar gemaakt door vrijwilligers en geeft aan wat er in Limburg zoal te zien is. In iedere uitgave zijn er 2 wandelingen beschreven met route kaarten. De Natuurgids werkt samen met de IVN-afdelingen in Limburg. Welke ook met de Natuurgids een collectief abonnement afgesloten hebben voor geïnteresseerde IVN leden. Door het aanbieden van goed beschreven wandelingen, artikelen over de omgeving, de natuur, bloemen en planten, etc. wordt de lezer geïnformeerd over de historie van de eigen woon- en leefomgeving. Wandelingen dragen bij aan de gezondheid.

Vanaf 1 januari 2024 kost een jaarabonnement bestaande uit 8 edities, incl. verzendkosten, voor de IVN leden € 20,00. Aanmeldingen van nieuwe abonnees zijn welkom.

Voor meer informatie: www.denatuurgids.nl

Jan Janssen, jan.natuurgids@gmail.com