Cursusregels IVN Apeldoorn

Aanmeldingen
Alle aanmeldingen dienen individueel, d.i. per persoon via een afzonderlijk aanmeldingsformulier ingezonden te worden. Voor de correcte administratieve afhandeling is dit noodzakelijk. Na de inzending ontvangt de belangstellende een automatisch aangemaakt mailbericht met kennisgeving van ontvangst.
N.B. In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) worden de ingevulde persoonsgegevens uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden ten behoeve van deze cursus.

Kosten
De vermelde cursuskosten gelden voor niet-leden en zijn inclusief excursiekosten (indien van toepassing), cursusmateriaal en koffie/thee tijdens de lesavonden.
Voor leden en vrienden van IVN Apeldoorn en (overige) leden van IVN en KNNV afdelingen is een kortingsregeling van kracht.

Aantallen deelnemers
Tenzij anders is vermeld, geldt dat cursussen doorgang hebben bij minimaal 10 deelnemers, terwijl het maximum aantal is bepaald op 20 (bij sommige cursussen kan dit afwijken).

Definitieve inschrijving cursus
Ruim vóór de geplande cursusaanvang wordt bij een voldoende aantal aanmeldingen door de cursusadministratie een bevestiging gemaild van doorgang cursus en de definitieve inschrijving met facturering gestart. Is het minimum aantal aanmeldingen niet behaald dan volgt tijdig een mededeling over de afgelasting van de cursus.

Betalingen
Voor de betaling van de cursuskosten ontvangen de inzenders kort na definitieve inschrijving cursus via de penningmeester een factuur, op naam en met de persoonlijke cursuskosten.
N.B. De ontvangst van de betaling cursuskosten geldt als definitieve inschrijving en geeft recht op een gereserveerde cursusplaats!

Wachtlijst
Ontvangen aanmeldingen na het bereiken van het maximum aantal deelnemers worden op een wachtlijst geplaatst. Alsnog vrijkomende plaatsen worden in principe in volgorde van ontvangst aan wachtenden aangeboden.

Contact
Alle vragen over aanmeldingen en facturen kunnen worden gericht aan de cursusadministratie. Vragen over de cursusinhoud aan het op de cursuspagina (website) vermelde e-mailadres van het betreffende cursusteam.

Versie: oktober 2023