Publieksactiviteiten – gastvrouwen/gastheren

Sinds vele jaren organiseert IVN Zeewolde een verscheidenheid aan publieksactiviteiten. Dit zijn zondagmiddagactiviteiten, excursies, natuurwandelingen en lezingen. De zondagmiddagactiviteiten vinden plaats op de eerste en derde zondag van de maand tussen 13.00 en 16.00 uur in de Roode Schuur. Het zondagmiddag programma kan beschouwd worden als een van de belangrijkste onderdelen van de publieksactiviteiten van IVN Zeewolde.

Het programma wordt jaarlijks vastgesteld en de organisatie is in handen van de coördinator. Het merendeel van activiteiten wordt georganiseerd door de werkgroepen waarbij verschillende leden zorg dragen voor de activiteit. Daarnaast zijn er op de betreffende zondagmiddagen en tijdens de publiekslezingen gastvrouwen en gastheren die de bezoekers ontvangen en zorg dragen voor de info balie in de Roode Schuur.

We zien dat het publieksprogramma van IVN Zeewolde door veel bezoekers gewaardeerd wordt. De bijdrage van de gastvrouwen en gastheren is hierbij cruciaal en we zijn dan ook verheugd door de enthousiaste en actieve deelname van de leden.

Als je betrokken wil worden bij publieksactiviteiten van onze IVN afdeling dan ben je van harte welkom als gastvrouw/heer of als een begeleider van een publieksactiviteit . Belangstellenden kunnen contact opnemen met de coördinator van de zondagmiddagactiviteiten.

Coördinatoren: Marleen Wessels en Arianne van der Vaart

Voor overzicht en data van de publieksactiviteiten zie website bij programma of activiteiten.

Voor meer informatie:   activiteiten@ivn-zeewolde.nl