Excursies Veerse bos

IVN Walcheren organiseert in 2024 de volgende wandelingen in het Veerse Bos:

Natuur-wandelexcursie:
Het afwisselende natuurgebied van het Veerse Bos is ontstaan na de inundatie van Walcheren in 1944-45. Het is aangelegd als illusiebos en de excursies gaan langs de kreken met prachtig uitzicht over het water, het polderland van Walcheren, de drijvende brug en langs de Hoge stoel.
Tijdens de excursie vertelt de gids over de planten, de dieren en ook over de geschiedenis.

Natuur-foto-wandeltocht:
Beleef de natuur van het Veerse Bos nog intenser door met de natuur-foto-wandeling mee te gaan. Tijdens deze excursie door het Veerse Bos ga je op stap met een IVN-natuurgids en tevens natuurfotograaf, die u vertelt over al hetgeen dat er leeft, en tevens uitleg geeft over hoe u dat mooi kunt fotograferen. Met zijn tips komt u met mooie plaatjes thuis.

Datum Tijdstip Thema
Woensdag 24 april 19.00 uur Natuur-foto-wandeltocht
Woensdag 10 juli 19.00 uur Natuur-wandelexcursie
Woensdag 17 juli 19.00 uur Natuur-foto-wandeltocht
Woensdag 24 juli 19.00 uur Natuur-foto-wandeltocht
Woensdag 31 juli 19.00 uur Natuur-wandelexcursie
Woensdag 7 augustus 19.00 uur Natuur-wandelexcursie
Woensdag 14 augustus 19.00 uur Natuur-wandelexcursie

Alle excursies vertrekken om 19.00 uur vanaf het sanitair-gebouw van de natuurcamping ‘Het Veerse Gat’ in Veere, Landschuurweg 5b, 4351 RR Veere.

Kijk altijd voor de laatste informatie op de website: www.ivnwalcheren.nl.

Vanaf 24 april 2024 - 19:00
P_natuurcampingVeere
Landschuurweg 5b
4351 RR Veere
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: Volwassenen 3 euro; kinderen tot 12 jaar 1,50; leden van IVN en kinderen tot 6 jaar gratis. Graag ter plekke (gepast) contant betalen aan de gids.
  • Aanmelden verplicht: Nee