Algemene Ledenvergadering (13 april)

Afdeling IVN Rotterdam en omstreken gaat terugblikken op wat ze allemaal in 2023 heeft gedaan, welke resultaten ze behaald heeft waar ze trots op kan zijn. Daarbij krijgen dit keer de ‘voortrekkers’ van de diverse activiteiten de ruimte om te spreken over wat hen bezig hield. Ook gaan we vooruitkijken naar 2024.
Deze bijeenkomst is uitsluitend bestemd voor leden van IVN Rotterdam en omstreken. Heb je een onderwerp dat je graag zou willen bespreken of meer over wilt weten, heb je voorstellen – laat het weten, via ivnrotterdam@gmail.com.

Alle leden van de afdeling ontvangen eind maart alle details over het programma. Aansluitend op de vergadering gaan we een wandeling maken door de cultuur-historische en Educatieve Tuin bij de kinderboerderij.
Bereikbaarheid met OV is goed; dichtstbijzijnde halte is ‘Kromme Zandweg’ van RET tramlijn 2

13 april 2024 - 09:30
zaterdag 13 april 2024