Eerste IVN groepsactiviteit na Corona

Roosendaal 1 september 2021

IVN Roosendaal maakt uitstapje naar de Heemtuin in Rucphen

Op dinsdagmiddag 28 september hebben we de eerste activiteit na de lange coronaperiode

Zoals gebruikelijk verzamelen we voor een fietstocht bij het MEC waar we om 13.30 uur vertrekken richting Rucphen. In Rucphen aangekomen krijgen we een rondleiding in de Heemtuin door het personeel . Na de wandeling kunnen we daar een lekkere consumptie genieten.

De kosten voor de heemtuin bedragen € 6 per persoon maar namens het IVN zal de helft voor onze rekening worden genomen. IVN-leden betalen dus € 3. Niet-leden uiteraard het volledige bedrag. Afrekenen contant voor vertrek.

Deze keer dient u zich vooraf aan te melden in verband met het inschakelen van de gidsen in de heemtuin. Aanmelden tot uiterlijk 19 september via van.nassau@home.nl of telefonisch: 06 23802757

Website Heemtuin Rucphen