Klimaat en duurzaamheid

IVN Cleanteam genomineerd

Rijssen Enter 6 oktober 2023

Beste mensen,

Van harte gefeliciteerd, jullie zijn in de provincie Overijssel  genomineerd voor de Awards voor Duurzaamheid. Jullie staan op de website bij de genomineerden vermeld als IVN Cleanteam. Vrijwilligers die voor de gemeente afval opruimen en zijn ingedeeld in de categorie A. Opruimen lokaal not for profit. Er zijn geen kosten verbonden aan de deelname.

Deze verkiezing wordt georganiseerd om een podium te bieden voor duurzame initiatieven en anderen te inspireren.
Er is er voor IVN Cleanteam. Vrijwilligers die voor de gemeente afval opruimen binnen de categorie A. Opruimen lokaal not for profit een Publieksprijs te verdienen voor de beste gemiddelde waardering en een Publieksprijs voor het meeste aantal bevestigde stemmen.

Er wordt ook een landelijke Vakjury Award uitgereikt in jullie categorie.

Vanaf 10 oktober kan er op jullie gestemd worden via de verkiezingswebsite.

Tips voor de stemfase vanaf 10 oktober aanstaande

Hierbij een oproep om te stemmen en gebruik daarbij jullie stemlinks deelnemers,

• scroll door naar onderaan de pagina
  • Vul bij Naam: IVN Cleanteam