Rabo ClubSupport 2023

Noord Groningen 7 september 2023

Elk jaar organiseert de Rabo bank de actie Rabo ClubSupport. Als coöperatieve bank geeft de Rabo ieder jaar een deel van hun resultaat terug aan aan de maatschappij, onder andere door clubs en verenigingen financiëel te steunen..

Auko Bleker, onze penningmeester, heeft onze afdeling IVN Noord-Groningen ingeschreven voor de Rabo ClubSupport 2023. Deze inschrijving is goedgekeurd en daarom doen we dit jaar weer mee met de actie. Doe jij ook weer mee?

Stemmen

• Alleen Rabo-leden kunnen stemmen. Iedereen die een rekening heeft bij de Rabo kan gratis lid worden.
  • Je kunt stemmen op jouw drie favoriete clubs in de omgeving waar je woont.
  • Elke stem op IVN Noord-Groningen levert de vereniging geld op. Geld dat we gebruiken voor natuureducatie
    Dus des te meer stemmen, des te meer geld kan onze vereniging krijgen.
  • Er kan gestemd worden tot en met 26 september 2023 via de Rabo App of via www.raboclubsupport.nl.
  • In oktober wordt bekend gemaakt hoeveel geld onze vereniging ontvangt.

Staat IVN Noord-Groningen niet bij je te kiezen clubs?
Dat kan gebeuren als je niet in Noord-Groningen woont. Je kunt alleen stemmen op club in de omgeving waar je woont.
Helaas hebben we ook gehoord dat sommige leden in een verkeerde regio zijn ingedeeld en daardoor niet op IVN Noord-Groningen kunnen stemmen.
Via telefoonnummer 088 – 722 66 66 kan je je laten omzetten naar de goede regio.