Lid worden

Ben je net als IVN ervan overtuigd dat betrokkenheid bij de natuur bijdraagt aan duurzaam handelen en natuurbehoud? Wil je ons daarbij helpen? Word dan lid of vriend.

Als lid kun je meewerken aan de voorbereiding en uitvoering van onze (publieks)activiteiten. Tevens kun je deelnemen aan speciaal georganiseerde activiteiten zoals een excursie naar een bijzondere plek onder leiding van een deskundige, een lezing of presentatie en krijg je korting op onze cursussen.

Dankzij jouw inzet of financiële steun kunnen we steeds meer mensen de schoonheid van en het belang van onze natuur laten ervaren.

Je kunt het werk van IVN Ede steunen door lid te worden.
De contributie bedraagt € 25 per jaar. Je ontvangt vier keer per jaar ons verenigingsblad ‘De Groene Gids’ en tien tot twaalf maal per jaar onze digitale nieuwsbrief, waardoor je op de hoogte blijft van onze activiteiten.
Daarnaast ontvang je het kwartaalblad van de landelijke vereniging ‘Mens en Natuur’.

Lid worden