Werkgroep Fotografie

Werkgroep Fotografie komt maandelijks een avond bij elkaar in Publieksboerderij
“de Proosdij” om een fotografisch onderwerp uit te leggen en elkaars foto’s te tonen
en te bespreken. Bij voldoende animo worden ook buiten-activiteiten georganiseerd.

Momenteel bestaat de werkgroep uit circa 10 leden. We hopen in 2024 veel nieuwe
leden te kunnen verwelkomen. Wil je een keer een avond komen kennis maken, kom dan
gerust langs op één van de woensdagavonden.

Ook beginnende fotografen en mensen met interesse in natuurfotografie nodigen we
van harte uit. Afhankelijk van de leerdoelstellingen van de leden kan de agenda
worden aangepast.

Onder ‘Activiteiten fotowerkgroep in 2024’ vind je de data dat we bijeenkomsten hebben.

Activiteiten fotowerkgroep eerste kwartaal 2024

Wo. 10 januari agenda/activiteiten 2024 bespreken 20:00 uur Grote ruimte Proosdij*
Wo. 7 februari foto-nabewerking uitleg en fotobespreking 20:00 uur Grote ruimte Proosdij
Wo. 6 maart uitleg juiste keuze camerafuncties en fotobespreking 20:00 uur Grote ruimte Proosdij
Wo. 3 april thema op verzoek en fotobespreking 20:00 uur Grote ruimte Proosdij

*Publieksboerderij De Proosdij, Proosdijweg 37-41, 6714 AK Ede.

Contactpersoon

Henk Schuijt is tijdelijk de coördinator van de werkgroep. Voor vragen kun je een mail aan Henk sturen.

De functie van coördinator is vacant. We zoeken een nieuwe coördinator voor de werkgroep Fotografie. Als je interesse hebt, neem dan contact op met de tijdelijke coördinator o.v.v. ‘Coördinator werkgroep Fotografie’.

Publieksboerderij De Proosdij, Proosdijweg 37-41, 6714 AK Ede.

Ten slotte

Een groot gedeelte van de foto’s op deze website is afkomstig van leden van de fotowerkgroep.