Bestuur en organisatie

De afdeling IJssel en Gouwe wil mensen bewust maken van de omgeving waarin zij wonen, werken en recreëren. Het werkgebied van onze afdeling omvat de gemeenten Gouda, Bodegraven/Reeuwijk, Waddinxveen en Krimpenerwaard. Onze activiteiten bestaan uit het geven van cursussen en workshops, het houden van excursies, landschapsbeheer en natuur- en milieueducatie faciliteren voor scholen.

Wil je meer weten? Mail dan naar info@ivn-ijsselengouwe.nl, maar je kunt natuurlijk ook lid worden!  Met jouw bijdrage kunnen we de natuur voor iedereen dichterbij brengen.

Bestuur

De afdeling IJssel en Gouwe is een vereniging met een bestuur en diverse werkgroepen. Jaarlijks vinden er twee algemene ledenvergaderingen plaats, waarin het bestuur en de werkgroepen verslag doen van de activiteiten in het afgelopen jaar en de plannen en begroting voor het komende jaar.

Het bestuur bestaat uit:

Ledenadministratie

De ledenadministratie wordt verzorgd door Pim Bolsterlee: ledenbeheer@ivn-ijsselengouwe.nl

Het algemene infoadres van de afdeling is: info@ivn-ijsselengouwe.nl

Toekomstvisie afdeling

U kunt hier de Toekomstvisie IVN IJssel en Gouwe januari 2024 downloaden!

Ons IVN

Ieder lid kan zich aanmelden bij Ons IVN, het intranet van IVN. Je kunt daar ook alle afdelingsinfo vinden door lid te worden van de groep IVN IJssel en Gouwe. Hoe je je kunt aanmelden? Lees hier de korte handleiding van Ons IVN.