Doe je mee?

Zin om in de natuur te werken? Bij IVN IJssel en Gouwe kunt je altijd verbinding zoeken met de natuur. Door bijvoorbeeld vrijdagochtend mee te werken in het Voedselbos. Of door zaterdagochtend mee te werken met de werkgroep Vrijwillig Landschapsbeheer. Kom gerust een keer langs!

Secretaris bestuur

Op dit moment is er behoefte aan een extra bestuurslid om een aantal secretariaatswerkzaamheden uit te voeren. We zijn daarom op zoek naar iemand die het leuk vindt om deel te nemen aan ons IVN-bestuur en samen met ons de uitdaging aan wil gaan de vereniging te laten groeien en te verbreden. Nieuwsgierig?

Vacature secretaris

Vrijwilligers

Het bestuur van de vereniging bestaat op dit moment uit 5 leden. Zij zorgen voor een stabiele organisatie, waardoor er steeds weer nieuwe activiteiten georganiseerd kunnen worden. Samen met alle actieve leden zorgen zij voor een gevarieerd aanbod van activiteiten waaraan mensen uit de omgeving deel kunnen nemen. Graag zouden we de activiteiten verder uit willen breiden, onder andere naar de omliggende gemeenten, zodat nog meer mensen kunnen gaan zien hoe mooi en belangrijk de natuur is. Wil jij ons helpen? Neem gerust contact met ons op via info@ivn-ijsselengouwe.nl.

Vrijwilliger ‘Kom je buiten spelen?’

Ook dit jaar organiseren we in de maanden mei en juni weer een activiteitenprogramma voor kinderen in versteende buurten. Kinderen die weinig buiten komen en in hun eigen woonomgeving weinig groen tegen komen, laten we in 2 bijeenkomsten zien waar natuur in hun eigen omgeving te vinden is en wat er allemaal te beleven valt. We zoeken enthousiaste vrijwilligers die mee willen helpen deze kinderen te stimuleren om meer buiten te gaan spelen. Help jij mee? Voor meer informatie en aanmelden: Vrijwilliger ‘Kom je buiten spelen?’