Jeugdnatuurclubs

Schoolactiviteiten

Voor basis- maar ook voor middelbare scholen doen wij als afdeling diverse keren per jaar activiteiten op verzoek. Wilt u daar als school gebruik van maken lees hier dan verder

Jeugdnatuurclubs

Sinds januari 2011 heeft de afdeling weer een jeugdnatuurclub en sinds september 2011 zelfs twee. Deze waren beide in Swifterbant. Vanaf september 2016 is er ook in Dronten een jeugdnatuurclub. We kunnen het op dit moment net redden met de begeleiders, maar zouden graag extra begeleiders hebben die de continuïteit kunnen waarborgen.

Voor wie bestemd

De club is voor alle kinderen van 7-12 jaar. Op dit moment is er plaats voor maximaal 30 kinderen. 15 in Swifterbant en 15 in Dronten.  Er zijn nog plaatsen beschikbaar. Ook kinderen uit Biddinghuizen zijn welkom. Vervoer naar het startpunt moet echter zelf geregeld worden.

Wat kost het

Het lidmaatschap van een jeugdnatuurclub is € 10,00 per schooljaar. Het lidmaatschap is van 1 september tot 31 augustus.

Waar en wanneer

De activiteiten worden per plaats één keer in de maand georganiseerd op woensdagmiddag. De tijd is per plaats verschillend.  Kijk bij het jaarprogramma voor de details.

Jaarprogramma

Bekijk hier het jaarprogramma.
In de maanden juli en augustus zijn er geen bijeenkomsten.

Meedoen

Wil je meedoen met een jeugdnatuurclub? Meld je dan hier aan

Voorwaarden

Om het zowel voor de kinderen als voor de leiders leuk te houden gaat een middag alleen door als er vier of meer kinderen aanwezig zijn. Om dit te realiseren verwachten dat er minimaal 8 kinderen in een dorp ingeschreven zijn.