Lid of donateur worden?

We kennen bij IVN De Bilt leden en donateurs. Je leest er hieronder meer over. Meer over onze ANBI-status lees je via deze link.

Lid worden?

Voor € 25 per jaar kun je lid worden van IVN De Bilt. Je bent dan ook automatisch lid van de landelijke IVN organisatie. Hierdoor ontvang je 4 keer per jaar het blad “Mens en Natuur”.

IVN kent in principe alleen actieve leden. Van onze leden verwachten we dan ook een actieve bijdrage. Dat kan door natuurgids te worden, deel te nemen aan één van onze werkgroepen of anderszins actief te zijn binnen onze vereniging.

Lid worden van IVN De Bilt gaat het eenvoudigst door je gegevens in te vullen op de landelijke site, je wordt dan automatisch lid van IVN De Bilt.

Ja, ik word lid!

Eenmalige bijdrage?

Wil je ons werk steunen met een eenmalige financiële bijdrage? Ook dat waarderen we zeer. Je kunt een eenmalige donatie voor ons afdelingswerk overmaken op:
NL44  INGB 0001690035 t.n.v. IVN De Bilt e.o.

Donateur worden?

Als je het werk van IVN De Bilt structureel financieel wilt ondersteunen, of als je niet in de gelegenheid bent om óók tijd beschikbaar te stellen, ben je van harte welkom als donateur.

De minimale bijdrage voor donateurs bedraagt 19 euro per jaar. Met je bijdrage financieren we lokale activiteiten van onze vereniging. Donateurs zijn geen lid van de landelijke organisatie en ontvangen daarom niet de kwartaaluitgave “Mens en Natuur”.

Aanmelden als donateur kan door een mail te sturen aan onze penningmeester en daarin je telefoonnummer te vermelden. Hij belt je dan graag om de details van je donatie te bespreken.

Ja, ik word donateur!