Oproep voor leden: Doe mee!

Amsterdam 23 maart 2022

Omdat we een vereniging zijn voor en door leden willen we graag jullie inzet vragen om mee te doen. Want we delen immers allemaal graag onze natuurkennis en passie. Hoe meer leden helpen, hoe meer mensen we kunnen bereiken. Het aantal leden dat z’n natuur kennis of passie deelt is namelijk nog beperkt.

Wil jij je kennis en passie over de natuur met anderen delen en andere Amsterdammers enthousiast maken voor de Amsterdamse stadsnatuur? Ben je al een ervaren Amsterdamse IVN natuurgids en heb je leuke plannen geef ze dan door. Heb je nog wat inspiratie nodig of wil je even overleggen. Er is van alles te doen binnen onze vereniging dus als jij het leuk vindt met anderen samen te werken en je een dosis enthousiasme en plezier hebt dan horen we graag van je! Het hoeft ook zeker niet alleen een wandeling te zijn, heb je een ander idee? Leuk! Neem vooral contact met ons op en dan kijken we graag samen om iets leuks te plannen.

Je kunt ons bereiken via webmaster@ivnamsterdam.nl of via de knop op de homepage.