Doe mee!

Wil je meer leren over de natuur, je liefde voor de natuur delen met anderen of je actief inzetten om direct of indirect te helpen de natuur te beschermen? Doe dan mee met IVN Amsterdam, alles wat we doen wordt door de leden zelf bedacht en uitgevoerd.

Word lid!

Als lid van IVN, kun je gratis of met korting deelnemen aan activiteiten, cursussen en workshops. Je krijgt ook 10% korting in de webwinkel en ontvangt 4x per jaar het tijdschrift Mens en natuur.

Daarnaast ontvang je 4x per jaar de ledenmagazine Groenbewuste Amsterdammer (GBA) van IVN Amsterdam, met artikelen, interviews en leuke weetjes over de natuur.

Meld je nu hier aan om lid te worden en doe mee.

Word vrijwilliger of actief voor de vereniging!

Lijkt het je leuk om je actief in te zetten voor IVN Amsterdam? We zijn altijd op zoek naar mensen die dol zijn op de natuur, graag iets willen doen en het leuk vinden om met veel verschillende mensen samen te werken.

Heb je zelf een leuk idee of help je liever mee bij een van de bestaande activiteiten of teams? Het kan allebei!

Neem snel contact met ons op om samen de mogelijkheden te bespreken.

Voorzitter IVN Amsterdam in de natuur