Vogelexcursie Vondelpark/Bird watching Vondelpark

Tweetalige excursie (Ned/Eng indien nodig). Dutch and English spoken.

We gaan er woensdagavond 15 mei op uit om te luisteren en te kijken naar de vogels in het Vondelpark in Amsterdam. Herken je de zanglijster en de merel aan hun mooie lied in de avondschemering? Welke kleine vogeltjes kunnen we spotten? En zien we de ooievaar, nijlgans of aalscholver in hun nest?

Datum en tijd: 15 mei, 20.00 – 21.30

Locatie: Bij het hekingang Vondelpark bij Vondelkerk (Vondelstraat / 2e Constantijn Huijgensstraat).

Natuurgids: Inge van Meelis

Bijzonderheden: Een verrekijker is handig om mee te nemen.

Kosten: Gratis. Een vrijwillige bijdrage voor IVN Amsterdam wordt op prijs gesteld.

On wednesday evening May 15, we will explore the Vondelpark in Amsterdam to listen to the songtrush and blackbird, spot the different little birds and look for the storks, egyptian goose and cormorant on their nests. Join this activity and get to know more of the wonderful birds in Amsterdam.

Date & time: 15 May, 20.00 – 21.30

Location: At the gate Vondelpark at Vondelkerk (Vondelstraat / 2e Constantijn Huijgensstraat)

Nature guide: Inge van Meelis

Costs: Free. A voluntary contribution for IVN Amsterdam is however appreciated.

Take binoculars with you if possible.

15 mei 2024 - 20:00
Wanneer