Kinderactiviteit: de wondere wereld van bomen

Ben jij tussen de 6 en 12 jaar en heb jij altijd al willen kennismaken met de wondere wereld van bomen?

Kom dan naar het Amstelpark op 28 januari 2024 en ga samen met de natuurgids op ontdekkingstocht.

Tijdens deze middag ga je veel doen, ontdekken en leren!, zoals het meten van de hoogte van een boom, het herkennen van de schors van bomen (én we maken een schorsafdruk), en het verzamelen van vruchten en zaden. Één boom heeft mogelijk een schors waarop we onze naam kunnen schrijven! En hoe oud kan een boom worden? Kunnen bomen praten én berichtjes aan elkaar doorgeven bij gevaar? Op al deze vragen zullen we een antwoord vinden.

Waar:

Amstelpark (zuidingang de Borcht)

Wanneer:

28 januari 2024 van 14:00-15:00 uur

Kosten deelname:

Meedoen is gratis. Een vrijwillige bijdrage voor IVN Amsterdam wordt op prijs gesteld.

Ga jij mee op ontdekkingstocht? Er is plek voor 12 enthousiaste kinderen, dus meld je snel aan!

• Kosten: Gratis. Vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.
  • Maximaal aantal deelnemers: 12
  • Aanmelden verplicht: Ja