AFGELAST – Excursie natuurfotografie

Vanwege omstandigheden kan deze excursie helaas niet doorgaan. Zodra een nieuwe datum bekend is, zal deze gepubliceerd worden op de website.

Het is voorjaar en dat betekent dat de natuur volop in bloei staat. Ook vogels en insecten zijn nu erg actief. We brengen een bezoek aan het mooie Amstelpark om samen de natuur te beleven en te fotograferen. Ga mee met hobby natuurfotografen Ramona en Azadeh, die onderweg tips geven om anders te leren kijken en te fotograferen.

Wanneer: 13 April, 11.00 – 13.00 uur

Waar: Hoofdingang Amstelpark

Kosten: Gratis. Een vrijwillige bijdrage voor IVN Amsterdam wordt op prijs gesteld.

Praktische informatie: Een camera is gewenst, maar je mag ook meedoen met je mobiele telefoon. Indien je met een spiegelreflexcamera wilt fotograferen, is basiskennis gewenst.

13 april 2024 - 11:00
zaterdag 13 april 2024
11:00 tot 13:00
  • Kosten: Gratis. Vrijwillige bijdrage voor IVN Amsterdam wordt op prijs gesteld