IVN Stadsvergroeners is op zoek naar jou!

IVN Stadsvergroeners 14 juli 2022

Sinds 2021 organiseert het Tiny Forest Jongerenteam natuurklussen en workshops in de (stads)natuur, voor en door jonge mensen. Inmiddels omgedoopt tot de IVN Stadsvergroeners hebben we ambitieuze plannen om de Zuid-Hollandse (stads)natuur te onderhouden en bij te dragen aan de biodiversiteit. Daarom zijn we op zoek naar drie nieuwe leden die ons komen helpen.

Naar de vacature

Wie zoeken we?

De komende tijd willen we nog meer jonge mensen enhtousiast maken om bij te dragen aan stadsnatuur in Zuid-Holland en zich aan te sluiten bij de zwerm. Daarvoor organiseren we klusdagen in de natuur en denken we na over andere leuke activiteiten zoals workshops en lezingen. Om dit voor elkaar te krijgen kunnen we jouw hulp hard gebruiken!

Wat doen we dan zoal:

Op dit moment bestaat het kernteam uit zes leden en zijn we op zoek naar 2 á 3 enthousiaste nieuwe leden. Als kernteamlid ga je voor ten minste zes maanden maart 2 á 3 uur per week aan de slag. We vergaderen één keer per maand, werken tussen de overleggen door zelfstandig, en organiseren en begeleiden de klusdagen.

Wie ben jij?

Het kernteam bestaat uit jonge mensen, ongeveer tussen de 18 en 30 jaar. Je vindt het leuk om buiten te zijn en wil je graag actief inzetten voor (meer) stadsnatuur in Zuid-Holland. Ervaring en/of kennis van groen, natuur of onderhoud is niet nodig, we delen als je wat je moet weten. Daarnaast vindt je het leuk om andere jonge mensen uit te nodigen met ons mee te doen.

Maar bovenal zijn we benieuwd wie jij bent! Heb je speciale kennis of ervaring die je graag wil inzetten binnen het kernteam, dan kan dat! Wil je vooral meer leren, samen bezig zijn en kijken hoe het gaat? Dan is dat ook helemaal goed.

Hoe meld je je aan?

Aanmelden kan het hele jaar door, via de vacature. Hier lees je ook meer over wie we zijn en wat het kernteam in houdt. Heb je vragen? Stuur ons vooral een berichtje op ivnstadsvergroeners@gmail.com.

Is het (nu) niet voor jou, maar ken je iemand die dit misschien interessant vindt? Stuur het bericht vooral door!