IVN Stadsvergroeners zoekt kernteamleden!

Mini-event: Kennismaken met Stadsnatuur geslaagd!!

IVN Stadsvergroeners 14 juli 2022

Op 12 juni organiseerden de IVN Stadsvergroeners het mini-event: Kennismaken met Stadsnatuur. Een dag vol lezingen en workshops op het terrein van Scouting Ferguson in Den Haag. Bekijk hier de aftermovie van de dag. Dank aan iedereen voor alle leuke bijdrages en de goede organisatie!!!

Wil je meedoen met de IVN Stadsvergroeners? Meld je dan hier aan voor de WhatsApp-groep en blijf op de hoogte! We zijn ook op zoek naar nieuwe leden van het kernteam. Wil jij je graag laagdrempelig, maar actief inzetten voor de stadsnatuur in Zuid-Holland? Meld je dan aan voor het kernteam!

Video van o5NF2W3aRD4

Een kleine foto impressie van de dag:

PvddIn gesprek over stadsnatuur met Jan Willem van den Bos van de Haagse afdeling van de Partij voor de Dieren.

compostCompost bakken met Compostbakker Jan Morsch.

ZaadbommenZaadbommen maken voor een kleine guerilla gardening actie in de buurt (ssst!).

nbatureNature Journaling.

hout hakkenHout hakken.

bijenhotelsBijenhotels timmeren.

De IVN Stadsvergroeners zouden niet bestaan zonder de bijdrages van de Provincie Zuid-Holland en Fonds1818, waarvoor hartelijk dank!