Het kernteam

Het kernteam is de drijvende kracht achter de IVN Stadsvergroeners (voorheen Tiny Forest Jongerenteam)! Het kernteam organiseert de activiteiten, deelt berichten in de WhatsApp-groep en houdt zich bezig met het vergroten van de zwerm van enthousiaste jongeren.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe kernteamleden. Heb je interesse of wil je meer weten? Meld je hier aan of mail ons op ivnstadsvergroeners@gmail.com.

Het kernteam bestaat op dit moment uit drie leden, ze stellen zich graag aan je voor:

Sangitha Harmsen

SangithaHoi, ik ben Sangitha! Ik heb in Delft gestudeerd en werk nu in Rotterdam. Ik zit doordeweeks veel achter een laptop en omsingeld door beton, maar eigenlijk ben ik graag bezig met planten en de natuur. Ik vind het Tiny Forest Jongerenteam een heel leuk initiatief, onder andere omdat het een kans is om betrokken te zijn bij natuur in de stad, en het is ook een mooie manier om meer over biodiversiteit te leren. Ik kijk ernaar uit om samen de komende maanden meer Tiny Forests rond Zuid-Holland in goede staat te krijgen, en de omwonenden er bij te betrekken!

Mark van der Kolk

mark Hoi, ik ben Mark! Ik kom uit het mooie en gezellige Katwijk. Inmiddels ben ik binnen de gemeente verhuisd naar het dorpje Valkenburg. Ik ben me de laatste jaren steeds meer gaan realiseren hoe belangrijk het is dat we goed voor onze planeet moeten zorgen. Met als doel niet alleen het behoud van de mooie natuur, maar ook vooral een leefbare planeet voor toekomstige generaties! Ik vind het super leuk om met andere enthousiaste mensen iets bij te dragen aan de natuur. Zo houd ik me zowel op privé als professioneel vlak bezig met het milieu. Ik vind het erg leuk om mijn steentje bij te dragen aan het onderhouden van de Tiny Forest’s en zelf ook het een en ander te leren. Als jou dat ook leuk lijkt, nodig ik je van harte uit om je ook aan te melden!

Tinka Zorge

Tinka

Hi! Ik ben Tinka, ik woon in Voorburg en ik ben een liefhebber van elke soort natuur. Of het nou gaat om bergen, bossen, duinen of het leven in de zee, om bizons of om paddestoelen: ik heb elke week een andere obsessie. Ik trek graag een beetje door het land gewapend met een macrolens. Maar biodiversiteit is helaas niet meer vanzelfsprekend, dus moeten we ons ervoor inzetten!