Bestuur IVN Zwolle

Het bestuur van IVN Zwolle bestaat geheel uit vrijwilligers. De bestuursleden worden benoemd tijdens de Algemene Ledenvergadering voor een periode van vier jaar en kunnen één keer herbenoemd worden.

Als bestuursleden werken we veel samen aan de diverse taken, het bestuurslid dat genoemd is fungeert als aanspreekpunt. Heb je vragen, dan kun je altijd mailen.

Op dit moment bestaat het bestuur uit:

Bestuur IVN Zwolle

Berien Bakker, voorzitter (sinds 2022, herbenoemd in 2023)
voorzitter@ivnzwolle.nl

  • Taken: in- en externe contacten, jaarplan.
  • Contactpersoon voor de werkgroepen: fotogroep

Henriëtte van der Velde, secretaris (sinds 2020, herbenoemd in 2024)
secretaris@ivnzwolle.nl

  • Taken: agenda+verslag bestuurs- en ledenvergaderingen, ledenadministratie, drukwerk.
  • Contactpersoon voor de werkgroepen: alles voor communicatie

Jaap van Driezum, penningmeester (sinds 2022)
penningmeester@ivnzwolle.nl

  • Taken: boekhouding, contact NME Zwolle.
  • Contactpersoon voor de werkgroepen: alles voor jeugd en ouderen, stand.

Thea Huisman (sinds 2022)
bestuurslid@ivnzwolle.nl

  • Taken: contact IVN-Overijssel, bestuurdersoverleg.
  • Contactpersoon voor de werkgroepen: alles voor volwassenen, route-app

Ria Colenbrander (sinds 2023)
bestuurslid5@ivnzwolle.nl

  • Taken: vrijwilligersvacatures, website, natuurgidsenopleiding.
  • Contactpersoon voor de werkgroepen: NGO, NJO, verbinding.

Yvonne van der Heijden (sinds 2025)
bestuurslid6@ivnzwolle.nl

  • Taken: Natuur Platform Zwolle, contact Nooterhof Netwerk.
  • Contactpersoon voor de werkgroepen: NMO, klimaat.