Lid worden van IVN Woerden

Vind je het leuk om in en met de natuur actief te zijn? Doe mee en word (jeugd)lid of donateur van IVN Woerden.

Voordelen als lid

IVN Woerden is een actieve vereniging met veel verschillende werkgroepen. Kinderen van 7 tot en met 12 jaar kunnen meedoen aan de Buitenbanjers. Voor volwassenen is er vast een  werkgroep die bij je past! Daar kun je vaak heel veel opsteken van anderen. Naast meedoen in een werkgroep:

Donateur worden

Donateurs steunen het werk van IVN Woerden. Maar een donateur is geen lid van het landelijk IVN. Als donateur ontvang je 3x per jaar het magazine De Groene Opkikker per e-mail. Ook kun je meedoen aan de activiteiten voor leden die IVN Woerden organiseert. En krijg je korting op de toegang tot een publiekcursus.

Aanmelden als lid of donateur

Wil je je aanmelden als lid of donateur van IVN Woerden? Stuur dan een e-mail aan het secretariaat van IVN Woerden met daarin de volgende gegevens:

Kosten lid en donateur IVN Woerden

Soort lidmaatschap jaarlijkse bijdrage
Volwassen lid € 24,-
Jeugdlid (tot 18 jaar) € 15,00
Donateur € 20,-

Je kunt de jaarlijkse contributie overmaken op bankrekeningnummer NL87TRIO039.04.67.413 ten name van IVN Woerden.

Opzeggen van het lidmaatschap of donateurschap

Het lidmaatschap of donateursschap van IVN Woerden kan worden opgezegd door dit twee maanden voor het einde van het jaar schriftelijk of per mail te melden bij de ledenadminstratie. Meldt men een opzegging na de termijn van twee maanden dan kan het lidmaatschap of donateurschap in principe met één jaar worden verlengd. In alle andere gevallen wordt een lidmaatschap of donateursschap automatisch met één jaar verlengd.

Bron: Wetswijziging stilzwijgende verlenging en opzegtermijn bij lidmaatschappen, abonnementen en overige overeenkomsten