Boompjesdag – Start om 13:30 uur tegenover streekmuseum Vredegoed

Op 28 oktober vieren wij onze allereerste boompjesdag! Boompjesdag, omdat we jullie hulp nodig hebben. Het nieuw door IVN-er Bert beheerde natuurgebied tegenover streekmuseum Vredegoed staat vol met ongewenste Wilg- en Berkenboompjes. Op deze dag willen we graag gezamenlijk een goede start maken deze weg te halen, meenemen mag natuurlijk!

Daarnaast een mooi moment om ook de vrijwilligers van streekmuseum Vredegoed wat beter te leren kennen, we organiseren deze dag gezamenlijk.

We gaan om 13:30 uur beginnen, er is warme (veganistische) soep bij de lunch, en we sluiten rond 16u af met een drankje. Later aansluiten mag natuurlijk. Deze activiteit is alleen voor IVN en Vredegoed leden. Graag wel even opgeven door een mail te sturen.

Streekmuseum Vredegoed
Heuvellaan 7