Start jeugdgroep IVN

Rijssen Enter 2 september 2023

Vanmorgen was het zover! De eerste bijeenkomst van de jeugdclub van IVN Rijssen-Enter. En wat was het leuk! Een enthousiaste groep van 13 kinderen luisterden, wandelden, plukten, hamerden en kletsen er wat aan af!

Na het welkom en de introductievragen ging de hele groep aan de wandel. Lekker naar buiten, waar het zonnetje tevoorschijn kwam. Vervolgens werd er, met de meegenomen schatten, een T-shirt bedrukt, volgens de Hapa Zome methode. Er werden ware kunstwerken gecreëerd! Op het einde van de ochtend maakten vele handen licht werk. Alles was zo weer opgeruimd waardoor we konden afsluiten met een geïmproviseerde modeshow.
Tot slot zijn de kinderen uitgenodigd om een naam voor de jeugdclub te bedenken. Iedereen die er vandaag bij was of die de volgende keer komt (7 oktober), kan een suggestie inleveren. Behalve dat de jeugdclub dan jouw bedachte naam draagt, win je, naast de eeuwige roem, ook een prijs. (Inzendingen mogen naar: ivn.rijssenenter@gmail.com)