Overlijden bestuurslid Kees Wollfenbuttel

Rijssen Enter 4 juni 2023

Na een kort ziekbed is geheel onverwachts overleden ons bestuurslid Kees Wolffenbuttel.
Kees was slechts een paar weken ziek en is op 28 mei 2023,  op 79-jarige leeftijd overleden.
Bij elke vereniging kennen we vrijwilligers, soms hele goede vrijwilligers, maar soms vrijwilligers van de buitencategorie.
Bij die laatste hoorde Kees.
Naast het feit dat hij bestuurslid was, was hij ook lid en coördinator van de Hoogstambrigade, coördinator bij het Wereldtijdpad, lid van de Paddentrekgroep, lid van de nestkastenwerkgroep, van de bos- en heidegroep, vrijwilliger bij ’n Witten en misschien ben ik er nog wel een vergeten.

Voor zijn overlijden had Kees aangegeven dat zijn grootste wens was om nog een keer een bezoek te brengen aan het bankje van Frans Lentelink, oud-voorzitter van het IVN, op de Borkeld.
Iom Arie Peters van Staatsbosbeheer werd er een berijdbare route gezocht om Kees te vervoeren naar deze plek.
En dat lukte. Op dinsdag 16 mei werd Kees, en ook zijn echtgenote Anneke, thuis opgehaald in een terreinauto van Staatsbosbeheer en via een mooie route over de Borkeld werd er een bezoek gebracht aan het bankje.
Op zijn verzoek waren ook Truus Lentelink en Eef Roelofs, beide goede kennissen van Kees, aanwezig.
Kees, maar ook Anneke hebben genoten van dit bezoek.