Lid of donateur worden

Beleef de natuur nog meer en word lid van het IVN!

FormerhoekGeïnteresseerd in de natuur bij en om je heen? Meer weten over wat het landschap in de omgeving te bieden heeft? Steek je licht op bij het IVN.

Het IVN is een vereniging voor mensen die graag in de natuur zijn, er meer van af willen weten en hun kennis van en liefde voor de natuur graag met anderen delen

Moet ik geen ervaren natuurvorser zijn om lid te worden van het IVN?

Groene spechtNee, dat hoeft helemaal niet. Binnen onze vereniging is ruimte voor verschillende mensen met diverse kwaliteiten. Actief worden in de natuur kan er juist voor zorgen dat je steeds meer kennis op doet.

Je hoeft ook niet direct heel actief aan de slag. Kom gerust een tijdje meelopen met de wandelingen, luisteren bij een lezing of geeft je op voor één van de cursussen.

HackfortSteun je IVN en wil je lid worden? Meld je dan aan via het online aanmeldformulier.

Ja, ik word lid!

Wil je donateur worden van onze afdeling? Stuur dan even een mailtje naar ivnnma.secr@gmail.com

Rekeningnummer: NL91 INGB 0004 3920 94 tnv IVN afdeling NMA