Doe mee!

BijeenkomstBinnen onze afdeling zijn verschillende werkgroepen actief. Vanuit deze werkgroepen worden alle activiteiten van IVN-Noord-Midden Achterhoek georganiseerd.

Meehelpen bij activiteiten

CURSUSSEN EN WORKSHOPS

De werkgroep Cursussen heeft plek voor nieuwe leden. Deze groep organiseert jaarlijks de IVN-NMA-cursussen zoals de Vroege Vogelcursus, Paddenstoelencursus en de uitgebreide cursus Natuur en landschap in samenhang. Het is een leuke, enthousiaste club die altijd veel positieve reacties krijgt van de deelnemers. Ze komen circa zes keer per jaar bijeen om het programma te bedenken, op te zetten en uit te voeren. Aanmeldingen naar Andrea Lagendijk via cursus.ivnnma@gmail.com.

INFORMATIEKRAAM

Ook de werkgroep KIWI heeft altijd plek voor nieuwe vrijwilligers. Lijkt het je leuk om af en toe bij een evenement of activiteit in de IVN-kraam informatie over natuur en IVN-activiteiten te geven, meld je dan aan bij Alie Perdok alie.perdok@hotmail.com.

PUBLICITEIT: WEBSITE EN NIEUWSBRIEF

Klein beetje handig met computers? Plezier in het schrijven van korte tekstjes over de natuur? Vind je het leuk om schakel tussen leden en vereniging te zijn? Kom dan het redactieteam van ’t Schrijvertje versterken! Aanmeldingen naar Karen Groeneveld

KIWI: Alie Perdok 0575 554074 alie.perdok@hotmail.com

KOFFIEKAR: Anita Krijgsman anitakrijgsman@gmail.com