Overig

Dag voor leden en donateurs

Maas en Waal 28 maart 2024

Op 28 april 2023 organiseert IVN Maas en Waal voor het eerst een dag speciaal voor haar leden en donateurs en hun gezinsleden. Wij hopen velen te mogen verwelkomen in natuurgebied de Moringerwaarden bij Appeltern/Maasbommel en een mooie gelegenheid te bieden om met elkaar kennis te maken tijdens verschillende activiteiten.

Programma: vanaf 12:00 uur lopen wij naar de Picknick locatie voor een gratis lunch. Daarna kan men deelnemen aan een van de 4 natuur gerelateerde workshops in de mooie natuur aldaar. Afsluitend is er tot ca. 15:30 nog een versnapering en uitwisselen van belevingen.

Deelname: alle leden en donateurs ontvangen via email een uitnodiging met uitvoerige informatie over deze dag en het aanmeldformulier. Voor een goede voorbereiding is aanmelding gewenst.
Noteer alvast de datum en let op je mailbox!