IVN-lid, -huisgenootlid, jeugdlid of -donateur worden

Door lid, huisgenootlid, jeugdlid of donateur te worden steun je IVN Maas en Waal.
Het lidmaatschap/donateurschap geldt voor 1 jaar vanaf de datum van inschrijving en wordt daarna stilzwijgend voor telkens 1 jaar verlengd.

Met ingang van in 2023 gelden de volgende tarieven:

IVN lidmaatschap: Dit kost € 25,00 per jaar.
Je ontvangt 4 keer per jaar het blad Mens en Natuur, een uitgave van IVN Nederland voor haar leden. Ook mag je een welkomstgeschenk kiezen.
Van IVN Maas en Waal ontvang  je maandelijks de digitale nieuwsbrief met actueel nieuws van en over de afdeling.
Daarnaast kun je gratis of met korting deelnemen aan de activiteiten en cursussen die IVN Nederland of de afdeling Maas en Waal organiseren. Ook krijg je 10% korting in de IVN webwinkel.
Gebruik dit formulier voor de Aanmelding IVN lid

IVN Huisgenootlid: Je woont op hetzelfde adres als een IVN lid. Dit kost € 12,00 per jaar.
Wij sturen je maandelijks de digitale nieuwsbrief met actueel nieuws van en over de afdeling toe. Ook ontvang je maandelijks de Mens & Natuur nieuwsbrief. Daarnaast kun je gratis of met korting deelnemen aan de activiteiten en cursussen en workshops die IVN Nederland of de afdeling Maas en Waal organiseren en krijg je 10% korting in de IVN webwinkel.
Gebruik dit formulier voor de Aanmelding IVN huisgenootlid

IVN Jeugdlid: Je bent jonger dan 18 jaar. Dit kost € 12,00 per jaar.
Wij sturen je maandelijks de digitale nieuwsbrief met actueel nieuws van en over de afdeling toe. Ook ontvang je 4x per jaar de IVN nieuwsbrief voor Jongeren en maandelijks de Mens & Natuur nieuwsbrief. Daarnaast kun je gratis of met korting deelnemen aan de activiteiten en cursussen en workshops die IVN Nederland of de afdeling Maas en Waal organiseren en krijg je 10% korting in de IVN webwinkel.
Gebruik dit formulier voor de Aanmelding IVN jeugdlid

Donateur: Dit kost € 16,00 per jaar.
Als donateur steun je alleen IVN Maas en Waal. Je ontvangt maandelijks de digitale nieuwsbrief met actueel nieuws van en over de afdeling. Daarnaast kun je gratis of met korting deelnemen aan de activiteiten en cursussen en workshops die de afdeling Maas en Waal organiseert.
Wil je donateur van IVN Maas en Waal worden stuur dan een email naar penningivnmw@gmail.com en vermeld je naam, adres en telefoonnr.

Zowel leden als donateurs zijn welkom om zich actief voor de afdeling Maas en Waal in te zetten, ook als je geen natuurgids bent. Informeer gerust naar de mogelelijkheden. Neem hiervoor contact met de voorzitter: Bert van Haaften,  E-mail: bert.vanhaaften@outlook.com Tel. 06-54790074

Wil je alleen een gift doen? Dat kan via deze QR-code