Kinderactiviteit bodemdiertjes

Bodemdiertjes vind je overal! Wil jij weten wat er allemaal onder en op de grond krioelt en deze diertjes vangen en bekijken? Kom dan op zondag 15 oktober 2023 om 14h00 naar het Amsterdamse Bos. De natuurgids van het IVN heeft schepjes, loeppotjes en zoekkaarten waarmee je gedurende een uur op zoek gaat naar duizendpoten, slakken, wormen, kevers, pissebedden en nog veel meer bodemdiertjes die tussen afgevallen bladeren, onder de stenen en het rottend hout en natuurlijk in de bodem leven! Dit belooft weer een actieve, spannende, leerzame, maar vooral ook leuke natuurmiddag te worden. Dus zorg dat je erbij bent!

Verzamelpunt: De Boswinkel, Amsterdamse Bos. De Boswinkel ligt bij de hoofdentree van het Bos (kruising Amstelveenseweg/Van Nijenrodeweg).

Kosten: Deelname is gratis. Een vrijwillige bijdrage voor IVN Amsterdam wordt op prijs gesteld.

Inspiratiedag Onder het Maaiveld - hand met worm
  • Kosten: Gratis. Vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.
  • Maximaal aantal deelnemers: 12
  • Aanmelden verplicht: Ja