Vrijwilligers

Wil je meehelpen of meedenken bij een organisatie die zich inzet voor de natuur in jouw omgeving? Word dan vrijwilliger bij IVN Best.
Ben je enthousiast, hou je van de natuur en sta je achter het groene werk van IVN? Dan zoeken we jou!
Het maakt niet uit of je veel of weinig van de natuur weet. Je kunt altijd meedoen bij het organiseren en/of uitvoeren van onze activiteiten. Je kennis en kunde vanuit opleidingen of werksituaties kun je inzetten in onze vereniging: administratief werk doen, dingen regelen, je bezig houden met sociale media, meedoen in de diverse werkgroepen enz.

Vrijwilligers zijn het hart van IVN

Onze vrijwilligers proberen door middel van natuur- en milieueducatie bij te dragen aan een duurzame samenleving. IVN wil laten zien wat in de eigen omgeving interessant is en wat waard is om beschermd te worden. Het nut voor de gemeenschap en het plezier van de leden gaan hand in hand.

In diverse werkgroepen zetten vrijwilligers zich op veel verschillende manieren in voor natuur, milieu, landschap en leefomgeving in Best.

Ook actief worden?

Kijk wat de diverse werkgroepen doen en neem contact op met de coördinator van de groep waar jouw voorkeur naar uit gaat.

Je kunt voor algemene informatie natuurlijk ook contact opnemen met het secretariaat: secretariaat.ivnbest@gmail.com