Natuurlijke Oevers Amsterdam

Save the date 23 maart 2024 ALV en excursie natuurvriendelijke oevers in Osdorp

Amsterdam 20 december 2023

Op 23 maart 2023 is dé jaarlijkse ledenactiviteit van IVN Amsterdam. Het moment om informeel kennis te maken met IVN Amsterdam.

14:00 uur welkom en start ALV door de voorzitter

Het formele deel van de Algemene Leden Vergadering het begint om 14:00 uur bij Stadsboerderij Osdorp en duurt een uurtje. Na de felicitaties voor de ereleden is er voldoende ruimte om IVN Amsterdam en haar leden beter te leren kennen met een kop koffie of thee in de hand.

15:00 – 15:15 uur Koffie pauze

15:15 uur Excursie Natuurvriendelijke oevers in Osdorp (2 rondes)

Na de koffie kun je de natuurlijke oevers ontdekken van Osdorp tijdens een mini excursie. Wat is er veel te ontdekken midden in onze stad bloeit en leeft er van alles, zo onder je neus.

Heb jij zin om je handen uit je mouwen te steken en er een clean up van te maken? Help de natuur en haal de rommel uit de natuurlijke oever, daar help je direct alle vogels en dieren mee.

De borrel start om 16:00 uur en om 17:00 uur sluiten we de deuren.

Meer info over het programma krijg je vanzelf in je mailbox.

Graag even aanmelden bij Ben de Graaf. (penningmeester@ivnamsterdam.nl).