Geef je mening doe mee met de ledenraadpleging IVN afdeling Amsterdam 2023

Beste IVN-er van afdeling Amsterdam,

We vinden het fijn dat je lid bent van IVN Amsterdam. Met deze ledenraadpleging willen we jouw mening, ideeën, plannen, ervaringen en wensen graag in beeld krijgen. Jouw bijdrage doet ertoe. Het zorgt ervoor dat we mens en natuur kunnen verbinden met natuureducatie. Samen met zo’n 60 actieve leden organiseren we alle natuureducatie activiteiten, avonturen, wildsafari’s cursussen en de natuurgidsen opleiding. Op die manier laten we heel wat mensen van de Amsterdamse stadsnatuur genieten en de natuur beter te begrijpen, beschermen, herstellen en versterken. Het resultaat van deze ledenraadpleging wordt, net als de vorig keer in 2020, benut voor het beleid dat het bestuur opstelt voor onze vereniging. Doe en denk dus mee, geef je mening en laat van je horen! Op die manier maken we samen onze vereniging.

Het invullen van de ledenraadpleging duurt ongeveer tien minuten.

Ga naar de ledenraadpleging

Alvast bedankt voor het invullen!

Met vriendelijke groet,

Jacky Wetzels, (Voorzitter IVN Amsterdam namens het bestuur van IVN Amsterdam)

en Jolanda Hogenbirk (Natuurgids in Opleiding IVN Amsterdam)

Merel in de Winter foto van Paul Koene