Overig

Wisseling wacht bij Limburgse IVN-regio’s

Limburg 29 maart 2023

Met ingang van 1 april veranderen de contactpersonen vanuit de beroepsorganisatie van IVN Limburg voor de Limburgse IVN-regio’s. De nieuwe indeling vind je onder aan deze pagina.

Wat doet een ‘regio-verbinder’?

Elke IVN-regio heeft één vast aanspreekpunt binnen de beroepsorganisatie. Daarmee kan van gedachten gewisseld worden over regio-specifieke thema’s, projecten en andere zaken met betrekking tot de missie van IVN Natuureducatie. Deze regio-verbinder:

• woont (een deel van de) regiovergaderingen bij. Daarbij vervult hij/zij de brugfunctie tussen de energie of behoefte vanuit de afdelingen en de beroepsmatige inspanningen in die regio anderzijds;
  • brengt agendapunten of mededelingen in die Limburg- of Zuid (Brabant en Limburg) breed relevant zijn;
  • staat in contact met de regiovoorzitter cq het AB-lid van het IVN Districtsbestuur;
  • koppelt terug naar de IVN-vrijwilligersconsulent. De consulent zet vragen, behoeftes of signalen om in acties en stemt indien nodig met collega’s in het hele land af.

De relatie naar de landelijke raad verloopt níet via deze regio-verbinder daarvoor is het desbetreffende AB-lid verantwoordelijk.

Wat is de nieuwe indeling?

Regio

Contactpersoon

Maasdal Robbert Hesen
Midden-Limburg Marjolein Lommen
Westelijke Mijnstreek Marije Geenevasen
Maas en Mergelland Noï Boesten
Parkstad Britt Dragstra
Vrijwilligersconsulent Sylvia Spierts-Brouwer

Klik hier voor de contactgegevens.