IVN District Limburg bestuur 2024

IVN District Limburg heeft nieuw bestuur

Limburg 22 november 2023

De leden van IVN District Limburg hebben op 18 november officieel ingestemd met een nieuw bestuur. We stellen ze even kort aan je voor.

John Bergs van IVN Cahier en Keer is de nieuwe voorzitter. Een advertentie van IVN in het regionaal weekblad bracht hem er toe om de opleiding IVN Landschapsgids te volgen. Daar werd John “gescout” als potentieel voorzitter voor het district.

Sandra Salvador van IVN Heuvelland wordt secretaris. In 2017 volgde ze de IVN Natuurgidsenopleiding. Inmiddels is ze zelf betrokken bij de gidsenopleiding van regio Maas & Mergelland. Voor IVN Maastricht gidst ze af en toe het “Jekerrondje“.

Marcel Aaldering is lid van IVN Maas en Niers en vertegenwoordiger van de regio Maasdal in de Landelijke Raad. Met zijn toetreden is het bestuur een geografische afspiegeling van Limburg.

Samen met Gerard Hermkens, penningmeester van het District Limburg en lid van IVN Maastricht, vormen deze vier het bestuur van IVN District Limburg.