Samen meer bereiken

IVN Limburg wil alle Limburgers motiveren om in actie te komen voor meer natuur. Samen maken we de steden, dorpen en buurten in Limburg groener en leefbaarder. Gaan we hittestress en wateroverlast te lijf en zorgen we voor meer biodiversiteit. Wil jij meedoen?

Illustratie met tekst 'wij willen helpen'

Groene vrijwilliger worden

Cursus special gids Regio Midden Limburg start 18 mei

Bij een IVN-afdeling

Ben jij enthousiast over de natuur en vind je het leuk om groepen de natuur te laten beleven? Bij IVN kan je verschillende opleidingen volgen. Wordt natuurgids, schoolgids of landschapsgids en trek met groepen de natuur in. Of steek je liever de handen uit de mouwen? Help mee met het onderhoud van poelen of natuurgebieden.

IVN-vrijwilliger met kinderen bij sloot

Met kinderen in de natuur

Werk jij graag met kinderen en heb jij een liefde voor natuur? IVN Natuureducatie is altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe vrijwilligers om activiteiten met kinderen te begeleiden. Je kunt aan de slag bij een afdeling, een natuurgebied of in een van onze projecten. Kijk snel welke vacatures we op dit moment hebben.

Opleidingen

Er is momenteel geen cursus