Planten herkennen

Tijdens deze avonden willen we aan de slag gaan met het herkennen van planten. Planten herkennen kan op veel verschillende niveaus en op tal van manieren dus iedereen is welkom. Voor het herkennen van planten heeft iedereen vast een eigen boek of ander favoriet hulpmiddel. We vragen aan de deelnemers om hun eigen favoriete boek of hulpmiddel om planten te herkennen naar deze avond mee te brengen.
We kunnen dan met elkaar de verschillende boeken en hulpmiddelen vergelijken en uitproberen en vast ook goede tips en ideeën van elkaar horen. Als de (weers)omstandigheden het toelaten proberen we in de (naaste) omgeving van het IVN ook planten herkennen buiten in de praktijk te brengen.

Kosten:
Leden gratis
Niet-leden €10

Maximaal 20 deelnemers

Met het oog op de organisatie vragen we om je tot uiterlijk een week vooraf op te geven via nieuwsbrief.ivn.son.en.breugel@outlook.com

IVN Gebouw
St. Genovevestraat 37