Blik op natuur voorjaar 2024

Geïnteresseerd in de natuur?

Komend voorjaar organiseren we weer de voorjaarscursus “Blik op Natuur”.

Deze cursus wordt gegeven op twee locaties:

• op de dinsdag in Bavel

• en op de donderdag in Oosterhout

De cursus bestaat uit 6 lesavonden en 4 excursies, waaronder 1 vroege vogelexcursie, 1 avondexcursie en 2 gewone excursies op de zaterdagochtend.

Het programma is breed van opzet en vooral gericht op beleven, zelf kijken, onderzoeken en leren.
Wat er in het voorjaar allemaal in de natuur te zien is komt zoveel mogelijk aan de orde.
Het doel is beter thuis te raken in de ons omringende natuur, want daar valt veel meer te zien en te beleven dan je denkt.

Kosten en locatie

De prijs van de voorjaarscursus “Blik op Natuur”  bedraagt € 80,- en voor leden van IVN Mark & Donge € 75,-.
De locatie in Bavel is: Dorpshuis ’t Klooster, Jack van Gilsplein 1, 4854 CB Bavel
De locatie in Oosterhout is: Activiteitencentrum Dommelbergen, Arkendonk 90, 4907 XP Oosterhout.

Voor deze cursus moet je je inschrijven.

Je inschrijving is definitief als we je betaling van € 80,- (€75,- voor leden IVN Mark & Donge) voor de cursus hebben ontvangen.
Het verschuldigde bedrag graag overmaken naar IBAN-nr. :
NL84 TRIO 0390 3020 82 t.n.v. IVN Mark & Donge,
onder vermelding van “VJC 2024” en natuurlijk je naam.
Deze betaling wordt niet gerestitueerd bij eventuele annulering van je aanmelding.

• Kosten: €80 (voor leden IVN Mark & Donge €75)
  • Aanmelden verplicht: Ja