gruttoland Overig

Jaarverslag 2022

Leeuwarden e.o. 8 oktober 2023

2022 is een bijzonder jaar geweest, vol uitdagingen en kansen. We zijn als vereniging samen gekomen en hebben ons ingezet voor het behoud en de bevordering van natuur en milieu in onze prachtige regio.

De jaren 2020 en 2021 stonden wereldwijd in het licht van een ongekende pandemie. In 2022 werden de coronamaatregelen langzaam versoepeld na een harde lockdown. Uiteindelijk vervielen de laatste maatregelen in maart 2022. We hebben de fysieke vergaderingen en excursies weer opgepakt. In 2022 hebben we ook een fysieke ledenvergadering kunnen houden.

Lees hier de verslagen van de ledenvergadering 2022 en 2023

Het jaarverslag biedt een gedetailleerd overzicht van de activiteiten, projecten en initiatieven die IVN Leeuwarden in het afgelopen jaar heeft ondernomen. Het is een getuigenis van de toewijding en passie van onze leden en vrijwilligers, die zich onvermoeibaar hebben ingezet om de natuur dichter bij de mensen te brengen en bewustwording te creëren over het belang van een duurzame leefomgeving.

Lees het jaarverslag 2022

Ontdek meer over